وبلاگicon

قالب وبلاگ

[ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, ] [ 1:3 ] [ سجاد ] [ ]

سازمان غذا و داروی آمریکا عرضه صفحه کلیدی را تصویب کرده که قادر است خود را ضدعفونی کند و بیشتر میکروب‌ها و باکتری‌های بیماری‌زا را از بین ببرد. این صفحه کلید که Vioguard نام دارد، محصول دو مهندس سابق مایکروسافت است.

25-01ez.jpg                        به گزارش دنياي اقتصاد«وایوگارد» برای ضدعفونی کردن خود از یک لامپ ماوراي بنفش 25 واتی استفاده می‌کند. زمانی که این صفحه کلید استفاده نمی‌شود، می‌توان آن را داخل جعبه ویژه‌ای گذاشت تا چرخه استریل کردن در آن اجرا شود.

 

 

[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 1:56 ] [ سجاد ] [ ]

يك مرجع تقليد در پاسخ به استفتايي درباره عضويت در فيس‌بوك و ساير شبكه‌هاي مجازي  اعلام كرد كه رفتن به سايت‌هايي كه باعث سست‌شدن عقيده و فساد اخلاق و يا ترويج باطل باشد، حرام است.

متن كامل سوال و پاسخ آيت‌الله لطف‌الله صافي‌گلپايگاني به اين شرح است:

سوال: «بسمه تعالي،‌ با عرض سلام و احترام؛ بفرماييد عضويت در شبكه‌هاي مجازي، مثل فيس بوك چه حكمي دارد؟ با تشكر و التماس دعا. جمعي از مؤمنين».

پاسخ: «بسم الله الرحمن الرحيم، عليكم السلام و رحمةالله؛ به طور كلي استفاده از فضاهاي مجازي براي جهات مشروع و صحيح كه موجب فساد عقيده و اخلاق نشود بلكه بتوان از آن در جهت تبليغ و ترويج معارف ديني استفاده كرد ‌مانعي ندارد، بلكه مطلوب است، اما رفتن در سايت‌هايي كه باعث سست‌شدن عقيده و فساد اخلاق و يا ترويج باطل باشد، حرام است. مؤمنين بايد در چنين فضاهايي كه افراد با اهداف متعددي فعاليت مي‌كنند و انديشه‌هاي گمراه‌كننده خود را تبليغ و ترويج مي‌نمايند، با همين وسائل و همين فضا، به شبهات آن‌ها پاسخ دهند و احكام اسلام و معارف اهل بيت عليهم‌ السلام را به همگان، ابلاغ كنند و در اين خصوص از علماء ‌اعلام و اهل تخصص در كلام كمك بگيرند. انشاء الله موفق و مؤيد باشيد».

 

 

[ یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, ] [ 1:48 ] [ سجاد ] [ ]


نام کتاب: آموزش نرم افزار Corel Draw X4
نويسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 92
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسي

[ پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, ] [ 10:40 ] [ سجاد ] [ ]

در تصویر زیر فرهاد مجیدی درسالهای جوانی اش دیده می شود که در کنار دختر تیام قرار گرفته است

فرزندان فرهاد مجیدی

[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ 3:2 ] [ سجاد ] [ ]

تست هوش :: آیا شما نابغه هستید؟

ukrbbkbuknjpfvfvcvn1 تست هوش :: آیا شما نابغه هستید؟

در شکل بالا چند صورت را می بینید؟

جواب در ادامه مطلب…


!!برو ادامه مطلب!!
[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ 2:52 ] [ سجاد ] [ ]

449615189673946861442 محسن یگانه خواننده پاپ ازدواج کرد

این خبر از سایت رسمی محسن یگانه می‌باشد و سایر خبر‌های دیگر درمورد ازدواج محسن یگانه اعلام خواهد شد …

بدون هیچ حرف اضافه پیغام محسن یگانه برای شما دوستان عزیز:سلام به همه هوادارای گلم که بعد از خدا هر چی دارم از محبت و لطف بی نهایت شماستاز اهواز باهاتون صحبت می‌کنم… ۲ ساعت مونده به اجرا…بی مقدمه بگم…
خبر اینکه …… ازدواج کردم!توضیحات برای بعددوستدار همیشگی شما، محسن یگانه!سایت آی آر تو و همه ی هواداران محسن یگانه عزیزآرزوی روزگاری خوش و آرامش و خوشبختی و سعادت بسیار زیاد برای محسن یگانه و همسر محترم ایشان دارد و از خداوند بزرگ می خواهیم که هیچگاه دست رحمت خود را از شانه‌های زندگیشان بر ندارد.

[ دو شنبه 12 دی 1390برچسب:, ] [ 2:45 ] [ سجاد ] [ ]

رییس گوگل دراین مصاحبه اپل را از جمله مهم ترین رقیبان گوگل توصیف کرده و تاکید کرده بود اگر شرکت های آمریکایی فعال در عرصه فناوری می خواهند از رقبای اروپایی و آسیایی خود عقب نمانند چاره ای ندارند جز اینکه محصولات تازه ای عرضه کرده و خلاقیت به خرج دهند. 

اریک اشمیت رئیس شرکت گوگل در اظهارنظری جالب مدعی شد این شرکت شش ماه دیگر محصول تازه ای را روانه بازار می کند که تبلت آی پد شرکت اپل را از میدان رقابت به در خواهد کرد.

در حالی که دهها شرکت سازنده تبلت مانند سونی، ایسوس، لنووو و موتورولا در رقابت با اپل و آی پد موفقیت چندانی کسب نکرده اند، اریک اشمیث رییس گوگل در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیایی گفته که این شرکت به دنبال بازاریابی تبلت اختصاصی خود با یک کیفیت بسیار عالی است.

پیش از این گوگل گوشی های هوشمند سری نکسوس را عرضه کرده بود که با استقبال چندانی مواجه نشده و کمتر از حد انتظار مورد توجه قرار گرفته بود.

رییس گوگل دراین مصاحبه اپل را از جمله مهم ترین رقیبان گوگل توصیف کرده و تاکید کرده بود اگر شرکت های آمریکایی فعال در عرصه فناوری می خواهند از رقبای اروپایی و آسیایی خود عقب نمانند چاره ای ندارند جز اینکه محصولات تازه ای عرضه کرده و خلاقیت به خرج دهند.

اشمیث اظهار امیدواری کرد تبلت گوگل شش ماه دیگر روانه بازار شود.

وی از هرگونه اظهار نظر در مورد جزییات این تبلت و مشخصات وویژگی های آن خودداری کرد.

 

[ یک شنبه 11 دی 1390برچسب:, ] [ 4:20 ] [ سجاد ] [ ]


ویتنام ممکن است شبکه اجتماعی فیس بوک را از دسترس شهروندان خود خارج کند اما ویتنامی ها همچنان می توانند از وب سایت موسس این سایت مارک زاکربرگ دیدن کنند.

به گفته مسئولان این کشور کمونیستی، مارک زاکربرگ تعطیلات کریسمس خود را در یکی از محبوب ترین مناطق توریستی دنیا یعنی خلیج Ha Long سپری می کند. به گفته مقامات زاکربرگ روز 22 دسامبر وارد ویتنام شده است.

زاکربرگ 27 ساله در سال 2004 سایت فیس بوک را راه اندازی کرد و از این راه به شهرتی جهانی رسیده است.]

[ پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, ] [ 19:13 ] [ سجاد ] [ ]

آنچه موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را با اهمیت می سازد، گذار نحوه ی تهاجم استکبار به منظور تحت سلطه درآوردن ملت ها، از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی است، تا از این طریق بتواند با تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی آن ملت ها، هویت ملی و دینی آن ها را سلب نماید. شناخت، درک صحیح و داشتن تصویری روشن از ابعاد و همچنین راه های مقابله با جنگ نرم، می تواند ما را در دفاع از هویت ملی و دینی خود یاری نماید ...  

1. تقویت و پربار کردن فعالیت های فرهنگی و هنری

از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروهای فرهنگی نقش بسیار حساس و مهمی در باور سازی وجود تهاجم فرهنگی و مقابله با آن را دارند . ایشان با بیان اینکه حرکت عظیم انقلاب اسلامى هنوز در اوایل راه خود است، با تاکید بر تاثیر هنر می فرمایند: « من به شما عرض میکنم که این حرکت عظیم انقلاب اسلامى، یک حرکت تمام شده نیست. حالا یک گوشه‏ى از لشکر آن من و شماییم که حالا یک ذره مثلاً اهل ادب و فرهنگ و اینها محسوب میشویم؛ «و للَّه جنود السّماوات و الارض»؛ ... این حرکت عظیمى که با انقلاب اسلامى شروع شد، یک حرکت تمام شده نیست؛ مطلقاً تمام شده نیست، آن حرکت ادامه دارد. همینى که حالا معمول شده که در بیانها و در تلویزیون و توى تبلیغات و توى دادگاه و توى زبان همه، میگویند: جنگ نرم؛ راست است، این یک واقعیت است؛ یعنى الان جنگ است. البته این حرف را من امروز نمیزنم، من از بعد از جنگ - از سال 67 - همیشه این را گفته‏ام؛ بارها و بارها. علت این است که من صحنه را می‏بینم؛ چه بکنم اگر کسى نمی‏بیند؟! .... این تمام نشده. چون تمام نشده، همه وظیفه داریم. وظیفه‏ى مجموعه‏ى فرهنگى و ادبى و هنرى هم وظیفه‏ى مشخصى است: بلاغ، تبیین؛ بگویید، خوب بگویید. من همیشه تکیه بر این میکنم: بایستى قالب را خوب انتخاب کنید و هنر را بایستى تمام عیار توى میدان بیاورید؛ نباید کم گذاشت، تا اثر خودش را بکند.»[۱]


!!برو ادامه مطلب!!
[ چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, ] [ 19:32 ] [ سجاد ] [ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبگاه

کوچک و باش و عاشق که عشق می داند آیین بزرگ کردنت را بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی.....!
نويسندگان
تبليغات شما
آپلودسنتر آپ98
موضوعات وب
امکانات وب

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 59332
تعداد مطالب : 66
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

بهترين كدها در sajjad-73.org.ir